Monday, June 11, 2007

şans.kader.kısmet

haftasonunun çoğu kampüste, bir kısmı karşıda geçti. dün boğaziçi üniversitesi'nin mezunlar günüydü. güney'e indiğimde akşam yeni oluyordu. babazula'nın göbeğine düştüm. oynadım, zıpladım, raksettim. dolapdere big gang'i yine kaçırmış bulunuyorum. adamlar neredeyse her yerde canlı canlı çalıyorlar, ben bir kez olsun onları canlı dinleyemiyorum. vardır elbet yeri ve zamanı. sonrasında bir kez daha yeni türkü'yü dinledim. dağıldım, dağıttım. çocukluğumdan, masumluğumdan ne kadar uzaklaşmışım onu hissettim. kötü değil de bir parça eksik hissettim. dün; istanbul'daki ailemin, dostlarımın, başka yitip gittiğim tanıdıkların, içinde yitip gideceğim yeni yaşamların hepsinin bir arada olmasının tadını çıkardım.
sakin bir sabah. yorulduğumu sanıyordum. ama işte tam da şu sayfada rastladığım türküler beni kendime getirdi. hele ki "harmandalı" oynamayı nasıl özlemişim anlatamam. ardından "iki keklik bir kayada", sonrasında ise "kordon zeybeği" bana daha da iyi geldi.

No comments: