Monday, September 04, 2006

rock and rock 1 (şimdilik)

arkadaşlar ben size festival izlenimlerimi anlatacağım ama ne zaman bilmiyorum. belki de hiçbir zaman. çok yorgunum işte izlenim bu. "muse" ve "placebo" çok ama çok iyiydiler. aslında benim bayıldığım nokta adamların seyirci ile kurdukları iletişim. konserleri keyifli yapan taraf da buydu. "şebnem" ve "duman" da oldukça iyiydi. amma ikisi de az kaldılar sahnede sanki. "şebnem"in geçen sene ki performansında daha iyi vakit geçirmiştim. "şebnem" mi daha kötüydü yoksa benim ruh halim mi geçen seneye göre, bilemiyorum. "duman"a hiçbir şey demiyorum, dedirtmem de zaten. "kaan" kafası bir dünya şekilde çıktı her zaman ki gibi, ama güneş çarptı kendisini bence ekstradan. bir de "gogol bordello" vardı ki, ne desem boş ilk defa dinledim ve çok keyif aldım. eğlenceliydiler. tabi tahminim doğru çıktı. arkadaşlar "çingene funk" yapıyorlarmış. yani balkan havaları vardı. sizin anlayacağınız kan çekti.bu sene sıralar yoktu, gece dönüş yolu harici. biz, "organizasyon da gelişme var, ne mutlu" derken, cumartesi gecesi bilet kuyruğunu görünce afalladık. tabi "eli öpülesi insan" bir şekilde bizi sıradan çıkardı ve kalkmak üzere olan otobüse bindirdi. nasıl yaptığını sormayın? tahminlerinizi bekliyorum. ama seçenek de sunmak istiyorum:

a) fırsatı kullandı.
b) rüşvet verdi.
c) o sakince bizim dönmemizi bekliyordu ve birden kendini otobüsün içinde buldu ve muavine yalvarıp bizi de içeri aldırdı.
d) bölge temsilcisi sesini kullanarak işi bitirdi.
ipucu: sizce otobüse bindiğimizde elimizde bilet var mıydı? (tabi ki yoktu :)

konumuza geri dönelim. ıııı... işte kimleri gördük bir özet geçmek istiyorum;
iki günümüzün çoğunu beraber geçirdiğimiz ahmet ve yeğeni cefri (yazılış, genel kurallara göre böyle sanırım) ahmet kim derseniz, emre ve fulyaların ahmet.
müge, kendisi arkadaşları ile geldiği için bize pek yüz vermedi, ikinci gün emrivaki yapmak zorunda kaldım. ama ne yapayım 2 hafta önce arayıp geliyorum diye kendi haber verdi, hem de "star wars" izleme keyfimi duraklatmıştı.
başka... şahi, caner ve nuray'ın kardeşi benim bildiğim gördüğüm.

ve tahminler: üç sene içinde festivale geleceğini tahmin ya da hayal ettiğim gruplar:
1. red hot...
2. coldplay
3. him

unuttum unuttum... 2. gece kabus gibiydi. 00.20 de can'ın arabasına bindik, 02.20 de ancak otoparktan çıktık. 4'te uyudum 8'de kalktım. yorum yapmıyorum.

bu arada ileri ki yazılarımda gruplar ile ilgili araştırmalarımı yazabilirim.
bir de ofisten parça yükleyemiyorum ama en kısa zamanda bir şeyler yapacağım. geç kalmış bir parça...

No comments: