Thursday, June 07, 2007

olay örgüsü

şimdi ben mutluyum ya, ha bilmiyorsanız öğrenmiş oldunuz işte. böyle hava da süper ya, delice yağıyor. sonra saçmalama kapasitemin had safhasındayım aynı zamanda. böyle sırıtık sırıtık. ay ne bileyim işte, yağsın böyle bir ay. ya da ben sıkılıncaya kadar yağsın. niye sanki bugün sırt çantamı almadım. sokak günümdeyim oysa ki... pelin de gelse ya artık toplantıdan, neler oldu merak ediyorum. sonuç olarak; bu iyi bir haber mi, kötü bir haber mi biz işin içinden çıkamadık. polyanna olup iyi tarafından tutsam işin, daha akıllıca sanırım. çok da acıktım zaten. birazcık serserilikte var. rapor yazmam lazım öğleden sonra. işime gelmeyen ayrıntıları sevmiyorum her zamanki gibi. oysa yaşadığım bir anı tekrar hafızamda canlandırmaya çalıştığımda ayrıntılar sağlıyor tüm hazzı. bu öykü hiç bitmesin; olay örgüsü sonsuzlaşsın, sonsuzlaştırılsın istiyorum tarafımdan.

No comments: