Saturday, March 29, 2008

uyandım 09.06

biriktirdim. başkalarının düşündüklerinin bir önemi yokken yine de onları önemsedim. çok ağladım. çok hayal kurdum. aslında hayata karşı sabırsızdım ama gereğinden fazla sabırlı davrandım. hep izledim. hep dinledim. kulak ardı ettim. görmezden geldim. yalan söyledim. çok gerçekçiydim. bir o kadar da romantik. insanlara hep tedirgin yaklaştım. hiçbir zaman koyveremedim. dizginleri hep elimde tutmak zorunda hissettim. eski türk filmlerini sevdim. hep güzel rüyalar gördüm. bencildim, çok sevdim. narsisttim, çok beğendim. zor insanlar dostum, kolay insanlar sevgilim oldu. sevgililerimi dostlarım kadar sevmedim. önce dostum olacak bir sevgili aradım durdum. soğuk oldum. sıcak oldum. düştüm. kalktım. ve 27 yıl önce bugün doğdum. hiçbir doğum günü özel değil benim için. her defasında bir şeylerin eksildiğini bir şeylerin arttığını gördüm. bir his var sonrası için. değişim.

sözü başka, müziği başka postlara...

8 comments:

bu sahilde said...

İyi ile kötünün, doğru ile yanlışın ayrıldığı şu imtihan dünyasında; meleklerin bile hissetmediği ,tatmadığı duygular ile yoğrulmuş, kimi zaman panikle kimi zaman sevinçle ama neden sorusunu sık sık kullandığın , her zaman şüpheci yaklaştığın 27 yıl gibi kimine bir an gibi kimine çoooook uzun gelen çoğu mutlulukla geçmiş hayatında aldığın tat ve tecrübelerin daha nice senelerde senin için toprağa ekilmiş tohum gibi büyüyüp doğru yolda yeni mutluluklar getirmesi dileğiyle....

koş yoksa düşersin madmexi....
koş yoksa düşersin..


not deftreri

mikla said...

kafam karıştı benim...

mikla said...

ama belki de böylesi daha iyi. barış der ki: "karışık kafa iyidir. yeni şeyler bu şekilde ortaya çıkar" sanırım böyleydi :)

sehrin kafasi said...

Nice mutlu yıllara ve 27 yıl sonrası için koy ver gitsin diyorum sadece

Unknown said...

Bu yazini okudugumu bilmeni istedigim icin yaziyorum bu yorumu. Geldigimde gorusuruz. Hediyeni o zaman veririm.

mikla said...

teşekkür ederim sizlere ama teşekkürden daha fazlasını hissediyorum. öpüyorum kocaman...

bu sahilde said...

Teşekkürler ama ben almıyayım öpücüğü.... ıyk...

En azından adamakıllı bir teşekkür bekliyor insan nede olsa bir cümlelik kocaman bir yazı.......
ne diyeyim şaşırtmadın beni...
ilk yazın "kafam karıştı" oldu.....

astalavista baby..

Baris Erkol said...

sen de iyi biliyorsun. :)) "karışık kafa"ya kendini teslim etmek iyidir iyi olmasına ama bedelleri var. getirileri olduğu kadar. bu bedelleri ödemeye hazırsan iyidir, iyii. :) bence...