Monday, January 04, 2010

soul kitchen

başlık budur çünkü fonetiğini sevdim. bir de görsel dünyasını...az önce kar yağmaya başladı. kalıcı olmayacağını biliyorum ama gece ışık ile birlikte izlemesi keyifli. bugün en sevdiğim yalnız sinema günüydü. soul kitchen'ı izledim. duvara karşı'dan sonra yaşamın kıyısında bir adım öteye geçememişti benim için. soul kitchen ise başka bir yerde. i'm juli ile kısa ve acısız arasında, birleşiminde bir yerler demek istediğim. keyifli zaman geçirmek ve gülmek için izleyin.
sakin ve huzurlu bir yılbaşı geçirdim. yemek için esterlerdeydim. emre uğradı. 2000'e emreler'de girmiştik evrim ve özgür ile :) 10 yıl sonra kadehleri eskisi gibi tokuşturup sohbet etmek güzeldi. 


sabah zülfikar'a gittik. uzun zamandır börek yememiştim orada. hava çok güzeldi. hisar'dan bebek'e indik. klasik olarak yürüyüş, waffle, kahve ve bebek parkı ile gün sonlandı.
cumartesi süper tembeldim :) oysho'da indirim vardı. tabiki deli gibi alışveriş yaptım. akşamına melo'nun iş yerindeki başarılarını kutlamak üzere pano'ya gittik. arda da geldi. bak kerataya büyürmüş de ablası ile içmeye gelirmiş. bu hafta kendisinin öğrencilik tarihindeki ilk finalleri var.


bu postu dün gece yatmadan önce yazdım.

No comments: