Saturday, March 06, 2010

gunaydin

- moda cekiminde 66 isigi.

- ozgur'den moris boris, moris'den joao oao.
- sili'de 9 siddetinde deprem olmus, dunyanin ekseni kaymis, gunler 1 saniye kisalmis. olmaz oyle sey bunun olmasi icin astronomik bir kayma gerekli. quantum fizigi diye bir sey var dunyada. newtoncu yaklasimlar ile olmaz bu isler. sanki 1800ler'in sonunda osmanli'da yasiyoruz.
- ozgur'un annesinden mom impact ve zavalli saf ozgur.
- tirnak'in filozof bir kedi olmasi ve ankara'dan gelip ozgur'e ait olan buyuk evlat rolunu calmasi sonucunda ozgur'un ortanca evlat konumuna dusup siliklesmesi.
- ilkokuldaki nazi ogretmenin cocuklara ayrimcilik yapmasi.
- ortaokula kadar mevcut olamayan nufus cuzdani.
- ozgur'un yazdigi kompozisyon ile odullendirildigi kitap. baran abi'nin ozgur'e aldigi kitap ve parkta oynayan ozgur ile onur'un fotograflarini cekmesi.
- dun aksam ester ve imam'in evlilik yildonumleriydi. ozgur, bella ve ben onlarlaydik. guzel muzikler calan ferah bir mahsene gittik. iceride sigara icilebiliyordu. kendimizi 4.murat doneminde suc isliyormusuz gibi hissettik. tabi ben zaten icmiyorum sigara ama ayni psikolojiye giriverdim iki dakikada.
- ah azize vah azize.
- cicek sekillerinden bozma japon asker karakterli cocuklugumun perdeleri.
iste tum bunlari sabah 5'te ozgur'un calan telefonundan sonra yaklasik iki saat boyunca karnimiza sancilar girip gulerken konustuk.

No comments: