Monday, September 12, 2011

11.09.2011

ne mi yaptim? tarkan konserine gittim. evet ulas! ne var yani gittim :) (bugun ulas bulusmak icin aradiginda bu duruma biraz sasirdi :) dogruyu soylemek gerekirse "madem bir tarkan konseri var, hadi melda gidelim" dedim. cunku hep tarkan var ve hep gidebiliriz diye dusunup ertelemenin bir anlami yok. hatta bu yaklasimi hayat felsefem haline getirsem sirtim yere gelmez. her neyse acaba kizlara soylesek mi derken baktik biletler saat basi azaliyor. yaz ortasi yaz ortasi oyle mi soyle mi vs. vs.'lere girmeden cat biletleri aldik ve bugun beklenen gece geldi.
bu kadar hareketli olup bu kadar iyi sarki soylemesine sastim kaldim. hem yenilerden hem eskilerden cok fazla sarki soyleyip yuzumuzu guldurdu. herkese guzel guzel takilip acikca eglenin yoksa ben sizi eglendiremem dedi. herkesi ayakta tutmayi basardi. son olarak hala gozlerinin ici guluyor.
gunun asil guzel kismi, gune erken baslayip kesfedilmemis bir yerde kahvalti etmekti galiba. sonra da yuruyus, sonra da ester kahvesi :)

No comments: