Monday, December 10, 2012

gidisat

iksv'de "gaz coombes" ve "genc osman"i dinledik. "gaz coombes"i oldukca begendim. ingiliz olan her sey guzel gibi geliyor bana. "genc osman"a gelince "mavi sakal- iki yol" sarkisindan taniyor olmaniz lazim kendisini. uzun sure sonra ilk kez album cikardi. bu tarz muzikler dinlemeyi ozlemisim. nasil mi? turkce, ve ayni zamanda muzik olarak dunyaya ait, siradan sozcukler ile anlatilmis ama siradan olmayan duygulari iceren sarkilari. albumunu aldik, cevirip cevirip dinliyorum. tam kislik  olmus :)

annem burdaydi uc haftadir. cok iyi geldi bana :) ssm'de monet'i gormeye gittik. gitmisken unlu turk ressamlarinin da bir sergisini gezdik. ister gunesli ister yagmurlu sonbahar'in ve bogaz'in tadini cikardik. pazara gidip kis sebzeleri ve meyveleri aldik. bana tursu kurduk.

uzun zaman once kesfettigim iki yer var. benim gibi kalem, kagit, makasa duskun insanlar icin: kagithane ve paperie. ancak paperie'nin web sitesi sonlanmamis. o yuzden web'de farkli sayfalardan detay alabilirsiniz.

No comments: