Thursday, December 01, 2016

gün gelecek devran dönecek


uzaktan yakından yuh çekme bana 
sana senin gibi baktım ise yuh 
efendi görünüp bütün insana 
hak'kın kullarını yıktım ise yuh 

  yuh yuh soyanlara 
  fakire kıyanlara
  yuh nefsine uyanlara yuh 

ben hoca değilim muska yazmadım 
ben hacı değilim arap gezmedim 
kuvvetliyi sevip zayıf ezmedim 
namussuza boyun büktüm ise yuh 

  yuh yuh soyanlara  
  soyup kaçıp doyanlara 
  memlekete kıyanlara 
  yiğitlere kıyanlara 
  yuh nefsine uyanlara yuh 

ne demek efendi bey ve amele 
fakir soymak yakışır mı kemale 
rüşveti hak bilip her dakka hile
yapıp yapıp kafa çektim ise yuh 

yuh yuh soyanlara
soyup kaçıp doyanlara 
  yiğide kıyanlara 
  yuh nefsine uyanlara yuh 

bu kadar milletin hakkın alanlar 
onları kandırıp zevke dalanlar 
diplomayla olmaz hakim olanlar 
suçsuzun başına çöktüm ise yuh 

  yuh yuh soyanlara  
  soyup kaçıp doyanlara 
  memlekete kıyanlara yuh 

mahzuni'yim benden başlar asalet 
asillere paydos beye nihayet 
şu insanlık derde düşerse şayet 
ben onu sevmekten bıktım ise yuh 

  yuh yuh ben böyleysem 
  yuh yuh sen öyleysen 
  yuh yuh biz öyleysek
  yuh yuh soyanlara 
  soyup kaçıp doyanlara yuh yuh 


No comments: