Friday, January 21, 2022

harry potter


şimdi yazdığım bu cümle bu ana ait. ama aşağıdaki bölüm 28 ekim 2019'a ait. ve draft olarak o tarihten beri duruyordu.


"bu postu yazmaya karar verdiğimde dönüp eski postlara baktım ve tek bir kelime bile etmemişim bu seri hakkında.

harry potter'ı çoook ama çok eskiden okudum. arda daha çocuktu. o okuyordu, ben de fantastik hikayeleri sevdiğim için bir şekilde olaya bulaşmış oldum.

filmlerine gelince yarım yamalak tv'de gördüğüm sahneler vardı, belki sadece ilk filmi tam izlemişimdir.

ama sonra hamileliğimin sonlarına doğru bu filmlerin tüm serisini izleme fikri gelip kafamıza yerleşti. biz de azmettik, doğumdan önce hepsini izleyip bitirdik.

tabiki çok güzeldi, ruhu çocuk olan herkese hitap ettiğini düşünüyorum. iyiki de izlemişiz çünkü doğumdan sonra bu kadar vakti ayırabilirdik ama bitirmemiz aylar sürebilirdi :D"


bugüne geri dönüyorum. aslında önce kitapları okumak daha zevkli. çünkü o dünyayı siz kuruyorsunuz. tüm o koca dünyayı. son olarak bu yazının bu kadar kısa olma nedeni, harry potter'ın başlı başına bir case olması. eğer içine girersem çıkamam.

istedimki bulabildiğim en küçük hallerini buraya koyayım. çünkü her şey o zaman başlıyor.

No comments: