Thursday, June 16, 2022

yine bir yaz akşamı hayal edin

çok çok yüksek bir gökdelende roof parti ya da boğaz'a nazır bir parti olabilir.

kenan doğulu'dan uzun zamandır dinlediğim ve takıldığım ilk parça.

bu arada mahmut orhan remix'i çok başarılı.

bu keşif barış'tan.

ekleme yapıyorum: postu yayınlamadan önce görsel bulmak için google'ladım. alttaki görseli seçip post'u yayınladım. sonra bakayım klibi var mıymış bu şarkının dedim. klip direkt boğaz'da geçiyormuş :D hiç söylemiyorsunuz. cık cık cık


beni bilmemen, görmemen, sarıp da sevmemen, yazık

sende saklı kalbimin tüm umutları, bölündü uykular, kayıp

bir anahtar açar kalbi, o en çözer düğümleri

her tarafta yarım sözler, düşünmedim değil vazgeçmeyi

yine sana rastlar, sırtımı da yaslardım, yetmiyor ilaçlar, gerekli bir acil yardım

benmişim engel olaylara gel, vay vay vay be

No comments: