Saturday, August 26, 2006

açılış yazısı

düşündüm de ilk açılış yazısını da buraya eklemeliyiz sanırım.

"herkese merhaba! başlık bulamadım. fikrin sahibi benim ama açıkçası bunu bir gereklilik haline getiren bizleriz. artık hemen hemen hiçbirimiz izmir’de değiliz. evrim ve özgür ile msn de yazışmamız sırasında gelişti bu fikir. yani teknolojiden en hoşlaşmayan, en arasının iyi olmadığı kişiler olan evrim ve özgür bile kabul ettiğine göre diğerleri de ipin ucundan tutarlar diye düşündüm. burada bizbizeyiz ve özgürüz. kimin bilmesini istiyorsanız adresi onlarla paylaşın. izmir, istanbul, van, ankara, muş, new york ve lizbon hattında işler yolunda gider umarım. (olabilecek her yeri yazdım sanırım, bir kısmı yeni kesinleşecek ama olsun) buraya yazmayı bir zorunluluk olarak görmenizi istemem, ama tutturursak iyi bir iletişim ve yaşamlarımızı paylaşma aracı olabilir. her zaman dediğim gibi hepinizi çok seviyorum ve sizlere kocaman sarılıyorum…

(kendi yazılarımızı, ruh hallerimizi, fotoğraflarımızı, paylaşmak istediğimizi alıntıları, görselleri buraya ekleyin lütfen. siteyi kurcaladıkça hepsini nasıl yapacağınızı keşfedersiniz. aklınıza takılan bir şey olursa bana sorarsınız mail ile, biliyorsam (ben de yeniyim çünkü) yardımcı olurum ya da bir çözüm yolu ararız)
son olarak sevdiğim bir istanbul fotoğrafı... keşke diğer üçünüz de o karede olsaydınız... gerçi fotoğrafı da bella çektiği için ben orada olduğunu kabul edeceğim ve keşke diğer ikiniz de orada olsaydınız diyeceğim.

No comments: