Friday, March 27, 2009

7 ağaç

bu pazar benim doğum günüm. kocaman kız oldum artık. ama büyüdükçe de duygusal bir yaratığa dönüştüm. geçen sene doğumgünümde hiç yapmadığım bir şey yapıp kocaman bir toplantı organize ettim ve sevdiğim herkesi çağırdım. çok mutlu oldum çünkü insan ailesinden uzakken onu seven birilerinin varlığı daha da önem kazanıyor. daha önceleri doğumgünümü organize ettiklerinde insanları payladığım bile olmuştu. bu sene istedim ki değişik bir şey olsun. herkesi davet edeceğim değil de belki sadece kendim deneyimleyeceğim, başka bir şey olsun istedim. henüz bulamadım. ama dert de değil zaten. seçimlerin doğum günüme denk gelmesi de ayrı bir olay. zaten doğumgünlerimde ya saatler ileri alınır (ki bu mutluluk verici bir şey benim için) ya güneş tutulur, ya seçim olur. ne yazık ki çok umutlu olduğum bir dönem değil türkiye'nin geleceği için. umarım izmir'in geleceği için de azıcık olan umudum son bulmaz.

tüm bu doğumgünü yazısının sebebine gelince, "bitanecik bellam"ın (böyle yazdım çünkü onun bana yolladığı doğumgünü hediyesinin başlığında "bitanecik demetim" yazıyordu :) benim için 7 tane fidan dikmiş olması. ağaçlara olan sevgimi ve bana olan sevgisini ancak bu kadar güzel anlatabilirdi.

siz de sevdikleriniz için fidan dikin.

No comments: