Friday, November 13, 2009

bu aralar fark ettim

kaşarlı tost yerken önce bir köşeden başlayıp tüm kıyıları kemiriyorum. sonra tostun ortasını yiyiyorum.her sabah kalkıp önce radyoyu açıp salonun bir ucundaki camı, evi havalandırmak için açıyorum. sonra diğer uçtaki camın perdesini aralayıp sandalyenin üzerindeki iki yeşillikli saksıyı kalorifer peteğinin üzerindeki mermerin üstüne koyuyorum. tıpkı leon filmindeki çiçek gibi...

bunu her sabah aynı seremoni ile yaptığım için bu durum gözümde bir film karesine /anlatımına benziyor. zaten bir filmin içinde olduğumu düşünürdüm, farkında olmadan gittikçe sevdiğim filmlerdeki karakterleri taklit etmeye başlıyorum.

2 comments:

sehrin kafasi said...

bende bayılıyorum tostun o orta kısmını en sona bırakmaya

mikla said...

yalnız olmadığımı bilmek güzel ;)