Monday, November 02, 2009

değişiklik zamanı

evrim burdaydı. perşembe; özgür, kemal, evrim ve melda hep birlikte emre ve ezgiler'e kahvaltıya gittik. akşamına da onlar bize geldiler, şarap gecesi yaptık. herkes peynir, meyve ve çerez getirdi. 11 kişilik kocaman bir sofra kurduk. uzun zamandır beş kız ilk kez bir aradaydık. cuma akşamı inci ve emrahlar'a gittik. bizi süper bir kebapçıya götürdüler karşıda. ne olcak benim şu pisboğazlığımın sonu bilmiyorum. sonra da bol bol gülüp dedikodu yaptık. cumartesi bienal'i gezdim biraz titreyerek. sevdiğim, değişik bulduğum şeyler oldu ama beklentim daha fazlasıydı. dün ulaş ve gökçe ile emirgan'a gittik. uzun zamandır senaryolar ve fikirler üzerine konuşmamıştık. muhabbetten keyif aldık. bir şeyler yapmak üzere ayrıldık. geceleri araba ile sokaklarda dolaşmak çok zevkli. bu orgun aynısının siyahından benim vardı, inanılır gibi değil :) hatta suudi arabistan'dan gelmişti. hahaha...

No comments: