Saturday, July 10, 2010

bir adim daha


ulas ve gokce benim universiteden arkadaslarim. okulun ilk yilindan beri birlikteler. arada evlendiler ama degisen bir sey olmadi yasamlarinda ve yasamimizda :) zaten blogta da ara ara kendilerini gormussunuzdur.
istanbul'a geldigimden beri buradalar. her gun her gun gorusmesek de genelde hep yasamimin icindeydiler. dugunleri icin ankara'ya da gittik. birlikte tatile kas'a da...
ulas yonetmen yardimcisi, gokce okuldan sonra iletisim kariyeri baslamadan bir bankada calismaya basladi ama bir yandan oykulerini yazmaya, bir yandan oyunculuk dersleri almaya devam etti.
simdi durup yasamlarina baska bir yerde, yeniden baslamaya karar verdiler. belki bir kac ay ya da birkac yil sonra donecekler, belki de temelli orada kalacaklar ama su anda atilmasi gereken tum adimlar atildi.
ulas uzun zamandir is almiyor. gokce istifa etti ve bankadan ayrildi. araba ve elektronik esyalar satildi. pisi kafka bursa'da veteriner bir arkadasa emanet edildi. ev gunlerce elden gecirildi ve bu sabah tum kalan esyalar bir depoya gonderildi. 4 valiz ve birkac minik canta ile bugun bize geldiler. su anda otobusleri hareket etmis olmali. ayin 19'unda tekrar bize gelecekler ve 2 valiz 2 canta ile ukrayna aktarmali los angeles ucaklarina binecekler.
ben onlardan daha heyecanliyim. bu haberi ilk duydugumda cok ustunde durmayip zamanin bunu bana gostermesini beklemeye karar vermistim. son 3-4 aydir planlanan her sey yavas yavas gerceklesti. ben yine de cok fazla dusunmemeye calistim. ama bugun bize geldiler ve butun gunu birlikte gecirdik. gerceklik beni biraz uzuyor...

once nisantasina yuruduk. oradan taksi ile bulutlarin arasindan ve civil civil sokaklardan gecip abbasaga parki'nin kosesindeki minik cafede nefis yemekler yedik. yemyesil parki islatan yagmuru izledik. gazete okuduk. fotograflar cektik. gokce uyudu. kahve fali baktik. fuat geldi. kas takimi tamamlanmis oldu. sonra arabanin arka koltugunda radyo eksen sarkilari ile gri gokyuzu sayesinde kursuni turkuaz rengine burunen bogazi turladik. indik. islanarak sahilde yuruduk. fotograf cektik. tatli yedik.

sonra bitti...

not: dunyada tanidigim en fotojenik+komik ikilidir kendileri. binlerce pozlari arasindan ben yukaridakilari secebildim.

No comments: