Saturday, July 17, 2010

bugun 17 temmuz 2010 cumartesi

yillar sonra donup baktigimda bugune ait bir sey hatirlayacak miyim bilmiyorum. yapilacak onca sey varken tembelligin hakim oldugu sicak bir gundu. bazen bu kadar olumcul ve nemli sicaklari sevdigimi itiraf etmeliyim. uzerinizde var ile yok arasinda hissettiginiz bir atlet - sort ve sizinle butunlesmis sandaletler varken sokakta olmak cok rahatlatici. disari cikip para cektim. iki durak oteye yuruyup almam gerekenleri aldim. sonra otobusle 4 durak geri gidip izmir biletini aldim. otobuste aklima gelen fikir ile gurur duyup hemen uygulamaya koydum. sonra yine iki durak geri yuruyup alisveris yaptim. bir ara elimdeki suyu kafamdan asagi boca edecektim. menude kabak vardi. uzerine de yalanci krema. aslinda evet bugunu animsamami saglayacak bir olay oldu. karsi blogun ara sokaginda yangin cikti. butun sokagi kara bulutlar ve korkunc bir koku kapladi. 10'a yakin itfaiye araci yolu kapadi vs. vs... bazen ne yasayacagimi bildigim gelecek gunleri istemedigimi dusunuyorum. ama yasama haksizlik ettigimi dusunup vazgeciyorum.

No comments: