Tuesday, October 10, 2017

resmen utanıyorum

10 yıldan sonra 11. yılın 3 farklı ayını boş geçmişim, bloga bir görsel bile koymamışım :( umarım başka boş ay olmaz bu yıl içinde. aslında her zamanki gibi hayat yine hareketli ve koşmacalı. neler oldu bir düşünelim:

- bahçe ve ev çok vakit aldı ve almaya da devam ediyor. o kadar vakit alıyor ki istanbul'a bile en son mayıs'ta hamit'e bakmak için gitmiştim sanırım. bu arada hamit, jimny ile birlikte mayıs sonunda gümüşlük'e geldiler :) hep birlikteyiz.
- arada melda geldi, onu gördüm.
- çeşme ve akyaka'ya gittim.
- telefonumun sim kartı, bilgisayarımın şarjı bozuldu.
- bir proje için izmir'e gittik.
- biri bodrum'da biri izmir'de 2 adet fazıl say konserine gittik.
- 15 gün bayram yoğunluğunda limon'un rezervasyonlarına yardım ettim.
- komşumuzun düğününe gittim.
- tüm kışlık zeytinimiz için bahçedeki minik zeytin ağacımızın hasadına başladık.
- terastaki domates, salatalık, biber, patlıcandan mahsul aldık.
- en sevdiğim çiçeklerden biri olan latin çiçeğini ve bir çeşit kavunu tohumdan ürettik.
- netflix ve spotify'a üye olduk.
- 6.5 şiddetinde deprem oldu
- ... aklıma gelirse eklerim. çünkü eminim daha milyon tane şey olmuştur.

kış hazırlıklarını da düşünürsek aşağıya da yukarıdaki listenin 2 katı yapılacaklar listesi sıralayabilirim ama bunlarla sizi boğmak istemem.

en sevdiğim mevsim gelmişken tadını çıkarıyorum. yeni planlar ve yapılacaklar ile çok mutluyum. küçük şeyler olsa bile :D

No comments: