Thursday, July 19, 2007

anxiety

sakin olmaya çalışıyorum. niye dediğimi yapmıyorlar? halbuki sadece yapmaları yeterli olacak. eninde sonunda benim dediğim olacaksa, inatla işi zorlaştırıp kendilerini ve beni niye geriyorlar? kim bunlar? hayal arkadaşlarım. kafamın içinde yaşıyorlar. bazen benim için daha iyi olacağını söyleyip bana fikirler öneriyorlar. önermeyin. istemiyorum. niye bana bu kadar kayıtsız kalmaya çabalarken bir yandan da benim iyiliğimi istiyorsunuz? acaba benim iyiliğim onların da mı iyiliğini sağlıyor? niye sizi bu kadar ilgilendiriyorum ki? nasıl olsa kendi seçimlerinizin kurbanı olup mutsuz mutsuz yaşıyorsunuz. peki bu mutsuzluğu daha doğrusu bu kendi kendini germe kasma yorma halini bana niye yaşatmaya çalışıyorsunuz? hep gardınız hazır karşılayamazsınız yaşamı. hep güçlü görünmek yorar sizi. bazen bana da bulaştırıyosunuz. neyse ki çevremde bunu bertaraf eden dostlarım var. bazen uzakta olsalar da varolduklarını bilmek sonsuz bir rahatlık ve onları kaybetme endişesi doğuruyor bende.

bakınız -> zargan

anxiety endişe


anxiety merak


anxiety kaygı


anxiety istek


anxiety heves


anxiety gam


anxiety düşünce


anxiety bunalım


anxiety bunalma


anxiety bunaltı


anxiety kuruntu


anxiety tedirginlik


to cause anxiety endişe vermek


to cause anxiety bunaltmak


freedom from anxiety huzur


to give rise to anxiety endişeye sebep olmak


to be oppressed with anxiety gam çekmek


to labor under a constant anxiety sürekli endişe içinde olmak







No comments: