Thursday, July 19, 2007

niye doors dinleyince her şey yoluna giriyor?

bırakın da kendim öğreneyim. yanlış yapmadan öğrenemem ya da belki de yanlış yapmak istiyorum.
canınızı yakıyorsam bir nedeni vardır ya da farkında değilimdir ya da sizin canınızın yanmasına ihtiyacınız vardır ya da çok alıngansınızdır ya da ayrıntılarda yaşıyorsunuzdur ya da çok takıyorsunuzdur ya da hep kendi dediğiniz olsun istiyorsunuzdur. ama dünya sadece sizin değil, aynı zamanda benim etrafımda ve sadece benim değil aynı zamanda sizin de etrafınızda dönüyor.
bu noktada şu söze geçiş yaparak konuyu toparlamak istiyorum:

"...faşizm, atılan ilk bombalarla başlamaz, her gazetede üzerine bir şeyler yazılabilecek olan terörle de başlamaz. faşizm, insanlar arasındaki ilişkilerde başlar, iki insan arasındaki ilişkide başlar." demiş biri. özellikle son cümlenin altını çizmek istiyorum.

No comments: