Monday, July 16, 2007

koş demet koş

cumartesi bir kedirefik klasiği yaşandı. manav özgür gelmiş izmir'den. kendisi "duruma göre meyve"nin kilit oyuncularından biri. sanırım zaten 3 rolümüz vardı filmde :) her neyse cuma akşamı telefonumda ulaş'ın adını gördüğümde anlamıştım zaten ertesi gün erken kalkacağımı. 8.15'te ayakkabılarımı bile giymiş bir halde, çıkmaya hazır, yataktan ayaklarımı sallamış, radyo dinler buldum kendimi. geveze'nin en beğenilen bölümlerinden birinin tekrarı vardı. sonra gelip beni aldılar ve sonra da gidip özgür'ü aldık kavacık'tan. nihat'ın kahvesine gidip en sevdiğim kahvaltıdan ettik. beni çamlıca'ya götürdüler ve tabi özgür'ü de. ilk defa yaşadığım şehrin büyüklüğü hakkında dehşete kapıldım ve gerçekten korktum :( nur'u eve, özgür'ü sınava yetiştirdik. nur kendine kocaman bir motor aldı. pek afilli bir makina doğrusu. beşiktaş'a indik. alışveriş yaptık. yemek yedik. utanmadık, doyduk demedik bir de üzerine tatlı yedik o sıcakta dedeoğlu'ndan. ölüyorum sandım bir an :) eve zor attım kendimi. uyudum bir saat. nasıl tatlı bir uykudur o yaa... sonra her şey baştan. taksim'de toplaşıp arzu'ya hediyeler aldık. bir şekilde tavanarası'nda yer bulduk. çok yedik. çok güldük. çok dansettik. o gece arzu'da kaldım. tabi biz yattığımızda saat 5 olmuştu. pazar tembellik günüydü akşama kadar, sonra da ev...

4 comments:

[turshu] said...

hıı, birisi koş mu dedi :/ ???

mikla said...

demiş birisi benim için galiba :) bir sabitlenemiyorum.

Unknown said...

Bir de Emrah koşuşu vardır. Umarım bu onlardan biri değildir.

mikla said...

anımsayamadım o dediğin koşuyu