Monday, December 21, 2009

00.45 gmall avatar

3D olayını sevdim. başta biraz odaklanma sorunu yaşadım. bir de 3D denilince bana, etrafımda 360 derece olaylar dönecek zannediyordum. meğerse teknoloji o kadar ilerlememiş. ilerlediyse de o nokta daha sinemalarda uygulanmıyor, bunu keşfettim.
ön sıramızda dangalak bir ekip vardı. hani şu amerikan idiotları olur ya işte onlardan. hala böyle tiplerin olmasına şaştık kaldık.
filme gelince klasik iyi-kötü savaşı ama bu sefer kötü taraf insanlar. film genel olarak mutlu sonla bitse de ben bir kere daha anladığım ama anlamlandırmak istemediğim insanoğlu davranışları nedeniyle kendimi kötü hissettim. prodüksiyon için bir şey söylemek
zaten benim haddime düşmez.
pazar, arda ve efe ile önce balkon'da sonra tavanarası'ndaydık. değişik bir şey insanın kardeşi ile içip muhabbet etmesi. hoşuma gitti çok.

No comments: