Saturday, December 12, 2009

döngü

hani hep derim ya her sonbahar yeni bir başlangıçtır. şimdi bir daha düşündüm de o başlangıçtan sonra olaylar ilerliyor ve her kış benim için beklemediğim sürprizleri getiriyor. kışı özlemişim. çok üzüldüğüm, çok mutlu olduğum kışlar hatırlıyorum. bu yıl aralık tam beklediğim gibi. büyüdüğümü hissettirdi bana. ben bile inanmıyorum verdiğim tepkilere ve düşüncelerime. perşembe akşamı bella ile yemek yedik. ben kendimi çok iyi hissettim. her şey sıra ile olmuş şimdiye kadar. lisedeki şapşikliğim, üniversitedeki uçarılığım, istanbuldaki ilk delilik zamanlarım ve çılgınlar gibi eğlenmem, ajans ile birlikte daha cool ve makul takılmam... sanki şimdi yeni bir dönem başlıyor. ön olgunluk dönemi gibi. bu aşamada aralık ayının gelişi ve ajansta olan olumlu gelişmeler, değişiklikler beni heyecanlandırıyor. daha kendi içime döndüğüm bir dönem başlıyor. hissediyorum. besleneceğim, aynı şeyleri yaşarken bambaşka şekilde etkileneceğim bir dönem sanki...

No comments: