Friday, December 18, 2009

fb

akşamüzeri ajansın bir işi için fenerbahçe şükrü saraçoğlu stadına gittim. bir kokteyle katıldım. babam ve arda fanatik fenerlidirler. ben takım tutmam. küçükken babam fenerli olduğu için fenerli, annem galatasaraylı olduğu için galatasaray'ı tutardım. sonra geçti gitti. ama farkettimki o fener dünyası bir yerlerde içime işlemiş. eski kadroları say deseler, birkaç eksik ile sayarım. çok garip bir histi. eski ve yeni futbolcular, daum, aziz yıldırım falan... insan havaya giriyor :) alex ile fotoğraf bile çektirdim. yoksa içimde bir fenerli varmış da benim haberim mi yokmuş... sanırım marşları, coşkuyu ve kalabalığın verdiği o hissi seviyorum. latin amerika ülkeleri bu anlamda bana uygun yerler galiba. ama ben yine de kaf kaf çekmeyi tercih ederim.

No comments: