Sunday, February 04, 2007

blog'dan blog'a, post'tan post'a...

yıl geçti. çok şeyler oldu. ben yoruluyorum insanlara yetişmek zorunda olduğum zorunluluklardan. ama son hızla koşuyorum. durmak isteyebileceğimi düşünmüyorlar. galiba yazasım var yine. birden dursam ne komik olur? benimle hareket eden herkese fake atmış olurum. hepsi çok ilerde olur ben durmuş onlara bakarken ve sonra başka bir yöne koşmaya başladığımda hepsi daha da geride kalır. büyük bir hızla uzaklaşırım. tıpkı rüyalarımda beni kovalayan birilerini atlatıp hiç bilmediğim yerlerden delicesine kaçarken hissettiğim zevki yaşardım sanırım. bir dizi vardı. zamanı donduran kız. onun gibi güçlerim olsun isterdim küçükken. şimdi zamanı durdurmadan yapmak istediklerimi yapmak istiyorum. insanların gözlerinin içine baka baka, "ben hiçbirinizi umursamıyorum"u diyebilmek istiyorum. ama bunu gerçekten istiyorum. yapıyormuş gibi görünenlerden ve herkesle birlikte kendilerini kandıranlardan olmak istemiyorum. sanırım yapamam ama yine de istemeye devam edeceğim.

No comments: