Wednesday, February 14, 2007

sonunda...

açabildim blogger'ı. yazcam yazcam, yazamadım yine. ama artık yazcaklarımın da tadı tuzu kalmadı. flulaştılar zihnimde.

bu sabah 08.10'da ajanstaydım. erhan bize cannes lion reklam ödülleri ile bağlantılı yeni nesil reklamcılığı anlattı. konuya aşina olmam işe yaradı. sabah sabah zihnim de pek açıktı.

kocaman bir parantez (açıktı diyorum çünkü dün akşam hiç hesapta yokken hürriyet'in basında kırmızı ödülleri gecesine katıldım. sektör'ün piyasa yaptığı bir ortamdı. ama tabi ki bu da bir deneyim. aç kalmak da deneyimin bir parçasıydı. son olarak neden taksi şoförleri kadınlar ile ilgili sorunlarına bana anlatıyorlar merak etmiyor değilim. kabul ediyorum onları terslemek içimden gelmiyor. e onların da anlatası oluyor hep. ben ne yapayım yani) parantezi kapat.

hıı ne diyordum... başka bildiklerimi de (ya da bilmediklerimi) ise cuma 08.30'da barış anlatacak. dijital dünya vatandaşlığından söz etti erhan. 26 yaş ve altındakiler
dijital dünya vatandaşı (neyse ki ben de ucundan eklemlendim bu vatandaşlığa) bu yaşın üzerindekiler ise bu dünyanın göçmenleri. bir beş yıl sonra (ya da muhtemelen çok daha kısa bir süre sonra) ben de göçmen güruhunda mı yer alacağım acaba? :( bu sektörde ve ajansta başlamanın bana çok farklı dünyaların kapılarını açtığını düşünüyorum. çok fazla şey öğreniyorum. zaten +meraklı bir insanken; şimdi, ben daha merak edemeden zihnim istilaya uğruyor. sanırım zaman içinde bu durumu kontrol etmeyi de öğreneceğim :)

bu arada bazı moda blog adreslerini vermek istiyorum. aslında moda değil de bir çeşit yaşam biçimi ve kendini ifade etme şekli diyelim. uzun süredir takip ediyorum ve yaşam tarzları nasıl evriliyor? sokakta insanlar ne yapıyor? görmüş oluyorum.

- chic-o-latta
- closet therapy (beverly hills)
- hel-looks (helsinki)
- moda trenden in
- street fashion (moscow)
- style bubble (uk)
- the style scout (london)
- sassybella.com (australia)
- the sartorialist (new york)
- toronto street fashion (toronto)

* bu bloglardan daha yüzlerce bloga ya da adı moda blogu olan bloglara ulaşabilirsiniz.

No comments: