Monday, February 05, 2007

dün gece...

olanlar oldu. iyice çocuk oldum. o beni yatırmaya geldi. ilgiye ihtiyacım olduğunu düşündü o kadar post'tan sonra sanırım. ben yorganın altından yüz vermeyince beni somurtkan ve huysuz şirin ilan etti. sonra "çirkin ol" bakiim deyip beni güldürmeyi başardı. ben de dudaklarımı büzüp onun istediğini yaptım. bir şeyler daha yazacaktım ama o kadar uykuya hazırlıklıydım ki, o an söylenen şeyleri unuttum. hatta ona tekrarlatmıştım unuturum diye, o da "not alayım istersen" deyip dalga geçmişti. ama unuttum işte. acaba kim kime prim ya da malzeme veriyordu. böyle bir şeylerdi sanırım. ama asıl bomba, (bu asıl bomba lafını da inci'den kaptım sanırım) adsl issue'su hakkında tartışırken melda'nın söylediği cümleydi. olay dağıldı. sweet home için yılın laflarından biri olmaya aday. hatta bence konuları bağlantılandırdığımızda yılın en iyi lafıydı. melda'yı tebrik ediyorum, ben bile bu kadarını belki derdim. sonra o bana masal anlattı. ben uyudum :)

No comments: