Saturday, August 18, 2007

ben buradayım


az önce çekimden geldim. setleri özlemişim. yaşam öyle bir şey ki sürekli dönüşüyor. ben de o devinimin içinde salınıyorum. yaklaşık bir haftadır uyku düzenim çok kötü. düşünceler çok çünkü. kuş gibi hafifim bu aralar. karışık mıyım? her zamanki kadar. yazlar bana yaramıyormuş. sonunda pelin dün tatile çıkabildi. eser bu pazartesi ajansta olacak :) müşterim oldukça yoğundu geçen hafta. tabi ben de. sırf bu yüzden bir sürü insanı göremedim. "gökçe, ulaş, nur ve arzu", "ester", "emre ve ezgi" en önemlisi de moris ile ilgilenemedim :( bu hafta da hızlı geçecek, biliyorum. sonra üç gün daha ve 30'unda izmir... 10'unda tekrar İstAnUl. bu cuma mustafa evleniyor. düğün şile'de. bakalım gidebilecek miyiz? yarın çekim 8.30'da. tabi biz, güldeniz ile 12.00'de orada olmaya karar verdik. şşşt!!! kimseye söylemeyin. güldeniz kim mi? bizim yazarımız.
işte ben böyle bir hal içindeyim, aslında derin keder içindeyim, bazen bilmeyerek ne yaptığımı, iyi kötü güzel çirkin her biçimdeyim.

2 comments:

Anonymous said...

ne cekimi yaw.....heyecanli olsa gerek.....detaylandirmak ister misin?
kolay gelsin

mikla said...

teşekkür. reklam filmi çekimi. çok detay yok aslında. seti özleme nedenim, radyo tv sinema mezunuyum ama şu anda bir reklam ajansında marka temsilcisiyim.