Monday, August 20, 2007

saklambaç

niye buluşup gerçekten saklambaç oynamıyoruz ki lulu?
bu sobeleme işi ile ilgili sorunlarım var benim galiba.
tamam es geçiyorum mızıldanmalarımı ve bugün için top 3'ümü açıklıyorum:

- sanat direktörümüz toplantıda. çıkar çıkmaz konuyu kendisiyle paylaşacağım.

- ne yapıyorsuuun?
- hiiiç chat...

- bir öğrenci alır mısınız?

birilerini sobelemek zorunda mıyım? püüüüüffffffff... o zamaaan...

chef! oradasın, sobe!!!
tiktak gördüm seni!!! sobe! sobe! sobe!

yaaaa!!! çe-lik-çöm-lek-pat-la-dı...

ama ben geri kalanları da sobelemek istiyorum :(

3 comments:

Nötr said...

bence buluşalım...hatta saklambaçta oynarız..evet evet buluşalım mikla :)

mikla said...

e iyi peki :) hem mail ile anlatamadıklarını da dinlerim senden. o zaman mail üzerinden haberleşmeye devam :)

bu sahilde said...

Ebe :)