Monday, August 20, 2007

benzin istasyonu

ilk istanbul'a gelişim. yılın en karlı ve soğuk günleri. aralık olduğunu anımsıyorum. bir arabanın içinde, trafiğin çok yoğun olduğu bir yokuşu tırmanıyoruz. 2 erkek 4 kız var arabada. iki kızın tuvalete gitmesi gerekiyor. ileride bir benzin istasyonu görüyoruz. yolun karşısında. kızlar arabadan inip oraya gidiyorlar. ben buğulu camdan sarı kırmızı ışıklarını görüyorum istasyonun. araba trafik nedeniyle istasyonun hizasına ancak geliyor. o sırada kızlar tuvaletten çıkıp arabaya biniyorlar.
işte o benzin istasyonu yavaş yavaş yaşamıma giriyor.
sanırım 2,5 yıl sonra istanbul'a staj yapmaya geliyorum. o benzin istasyonun önündeki durak benim durağım oluyor. çünkü staj yaptığım televizyon kanalı istasyonun iki yan binası.
istanbul'a yerleşiyorum. zaman geçiyor. şu anda çalıştığım ajansta işe başlıyorum. tabi ki benzin istasyonun karşı sokağında bir ajans burası. artık sabahları o durakta inmekle kalmıyorum. istasyonun marketinden çok sık alışveriş yapıyorum. bulamadığım pek çok şeyi orada buluyorum.

No comments: