Sunday, September 25, 2016

3. gün ve 4. gün

3. günün ilk hedefi tiergarten. parkta kahvaltı ederiz dedik, yollara düştük. ama ay o sokak güzel ay bu cadde yeşil derken balkonlara, parklara bakarken fazla dolaşmışız. buraya bir parantez açıyorum: sokaklarda sahipsiz tek bir köpek görmedik. onun dışında sahipli ya da sahipsiz hiç kedi de görmedik. tek gördüğümüz şapşik şapşik bakınırken bir apartmanın giriş katındaki bağdaş kurmuş, tekir, huysuz bakışlı, tıknaz bir kediydi. o da bize kim bu şaşkınlar diye baktı kısık gözleriyle. sonunda parka geldiğimizde aç biilaç ve üstelik yorgunduk :D


suyun üstü yeşil ile kaplanmış, göründüğü gibi yapışkan ya da bataklık değil. bitkilerden gelen yeşil bir toz tabakası ile örtülmüş ve altındaki su oldukça berrak. nereden mi biliyorum? taş atıp deneme yaptım da ondan ;)


bayılırım kendi kendine çıkan çiçek ve topraktan öylesine biten yabani otlara.


sanırım parkın en sevdiğim yeri. daha önceki gelişimizde de burada fotoğraflarımız vardı. bakınız 2013 mayıs. ama bu defa yağmur yerine güneş karşıladı bizi. hatta buraya gezi ile ilgili genel bir not düşeyim: çok sıcaktı. berlin çok sıcaktı.
e güneş olunca güzel ışık da bol oldu. aşağıdaki kare de bunlardan biri.


o kadar yorulup üstüne kahvaltı edince şekerleme yapmak kaçınılmaz oldu :D



parkın pek çok yerinde güneşi gören herkes güneşleniyordu. tabii nüdistler de...


bu aşağıdaki fotoğraflar bana çocukluğumun masallarını hatırlatıyor.






tiergarten'den sonra kurfürstenstraße'de alışveriş, kahve ve yemek molası. yemek için Ka-De-We'nin yanındaki parktaki minik büfe. adını unuttum :( sosis-patates ve bira. 
sonraki durak ilk göz ağrımız denilebilir: postdamer platz. hemen altta ortadaki otel. sony center'ın karşısı.




bir sonraki gün yine park bulacağım diye barış'ı sürükleyip uzaklardaki bir parka götürdüm. hatta çok ıssız bir yerdi. aslında müstakil evlerin olduğu nezih bir semtti :D ama biraz uzak olmuş. parkın adı: volkspark prenzlauer berg




sonra dolana dolana başka bir parka "volkspark friedrichshain", oradan da mitte'ye vardık.
aşağıda baygınlık geçirmiş bacaklarımız :(


son iki kare otele dönerken bizim muhitte barış tarafından benim telefonumla çekilmiş.


No comments: