Friday, September 23, 2016

haydi toparlayalım

zaman hızlı. ve hayat deli gibi akıyor. bu post biraz toparlama mahiyetinde. yaz sıcaktı ve sonunda birkaç gündür nefes alabildim. hele dün muhteşem kapalı bir hava vardı. bazı sokaklarda neredeyse hiç insan yoktu. serinlik beni kendime getirdi. son dönem yollardaydım: gümüşlük, izmir, berlin, ardından bayram tatili derken sonunda benim sezonum olan sonbahar'ı ve okulların açılması ile yeni yılımı başlatmış bulunuyorum. hatta en sevdiğim elma modelinin bile mevsimi gelmiş, şu anda kütürdetiyorum :) 

elma kütürdetmek demişken aklıma tarık akan ve necla nazır'ın oynadığı, sevdiğim bir film olan "ateş böceği" geldi. burada film hakkında bilgileri bulabilirsiniz. 
bir post da tarık akan'a ayırmak isterdim ama zaten herkes söylenmesi gereken her şeyi söyledi. bana sadece yasını tutmak kalıyor. kalben yakın hissettiğim, beni ben yapan her şey yavaş yavaş kayboluyor. bu da yaş almak olsa gerek :(

ne diyelim o halde yeni demet sezonundan sevgiler ve saygılar.

No comments: