Tuesday, April 17, 2007

pazar balığı

çok gülmek iyi bir şey. özellikle de yanınızda gülen, güldüren birileri varsa. evrim kızımız kaçmış gelmiş haftasonu için taa van'dan. açıkçası cuma gecesi çok ilgilenemedim onunla. bir gece önce uyumamıştım ve yine deliler gibi gülmüş, söylemiş, eğlenmiştim. cuma pelin'in doğumgünüydü ve ajansta bahara merhaba partisi vardı. (mangalda sucuk ve şarap) dolayısıyla ben yorgun düşmüştüm. tabi yine de uyumamak için enerjimi sonuna kadar kullandım. cumartesi uyuyarak geçti. akşamına kaan&olcaylar'daydık. umut buradaymış. sonra müge ve arkadaşları geldiler. eğlendik tabi ama asıl gün pazardı. yine uyumanın dibine vurdum. bella ile rakılarımızı alıp tuttuk arkadaşların evinin yolunu. kuzen umut denizci ya az biraz urla civarından, tüm sofrayı kendisi donattı. e bize de yiyip içip gülmesi kaldı.

No comments: