Friday, April 06, 2007

l’auberge espagnole paris je t'aime

"uzun zaman sonra ilk kez dışarılarda bir yerde yazıyorum. 2002 ingiltere ya da 2003 staj yazıydı. yine tam olarak aynı noktada oturmuştum. sıcak bir yaz günüydü. sokağın karmaşası açık pencerelerden oturduğum bekleme salonuna kadar geliyordu, içeriden ise ispanyolca konuşmalar. şimdi bir ezan sesi duyuyorum fazladan, içeride fransızca sözcükler. mermer merdivenler aynı. acaba bu geçen 4-5 yıl içinde ne kadar yıprandılar? nelere tanıklık ettiler?"
dün, sinemaya gittim. önce sedef ile kendimize izmir için otobüs bileti aldık. sonra helvetia'ya gittik, semizotu ile pilav yedik. sonra ben filmimi izledim. çıktığımda kendimi kitapçıda buldum. bu seferki sonuç; "sylvia plath'in günceleri". elimdeki kitabı bitirmeyi şimdi daha çok istiyorum :)

No comments: