Tuesday, April 10, 2007

yazmak çizmek

eskiden çok film izlerdim. belki okulun verdiği etki ile. şimdi soğudum değil ama uzaklaştım sinemadan. belki yapmak istediğim pek çok şeyin içinden onu seçmememden kaynaklanıyor. ama onu seçseydim, diğerlerine karşı da aynı uzaklığı yaşardım. biliyorum kendimi. bir rahatsızlık vermiyor bu bana. çünkü her çeşit anlatıya, anlatı yoluna ve onların nasıl anlatıldığına karşı özel bir zaafım var. o kadar çok görüntü parçacıkları ile ilgilenmişim ki sözcükleri bir kutuya koymuşum. tozlanmışlar. şimdi bana yabancılar. kafamdaki görüntücükleri nasıl bir araya getireceğimi bilmiyorum. çünkü çok akışkanlar. sözcüklere döküldüğünde zaten farklılaşıyorlar. bir film şeridine döksem onları, yine de olmaz. zaten bunu yapabilseydim bambaşka bir yaşamım olurdu. hala film seçiyorum ve hala film seçmiyorum. bu olasılığı yakalamak güzel. romanlarım, öykülerim, anılarım, günlüklerim, şiirlerim, karalamalarım... hepsi başkası tarafından yazılmış ama bana ait olanlar... acaba ne zaman hepsini bir araya toplayabileceğim :(

No comments: