Tuesday, May 22, 2007

dumaaan

yoruldum sıkıldım peşinden koşa koşa, ben anlamam güzelim,
sen anlat güzelim, sen anlat külahıma, yasakmış günahmış,
konuşsun doya doya, zorlama güzelim, karışmam aranıza,
aranızdan çıkmadı bir adam, yolunuza ermedi hiç kafam,

kaçamadım o da benim hatam, geçmiş olsun şimdi her şey yalan,
daraldım usandım, elinden kaça kaça, ben anlamam güzelim,
uzak dur yakınıma, zararmış ziyanmış, konuşsun doya doya,
elde mi güzelim, alıştım acısına

***

arkadaş sen bu değilsin, görünüş sadece giysin
arkadaş niye gücendin, alıştım karıştım ben sana
rüyanda görsen inanma, arkadaş sen bu değildin
bilinen sadece ismin, arkadaş niye değiştin
alıştım karıştım ben sana, rüyanda görsen inanma
arkadaş sen bu değilsin, yaşayan sadece fikrin
arkadaş niye gücendin, alıştım karıştım ben sana
rüyanda görsen inanma...
...sana boynumuzu eğeriz sanma,
hakkımızı gelir alırız zorla,
saklayacak yüzün yok yok
rüyanda görsen inanma

***

onu bunu bilmem anlamam, kim ne derse desinler
arkanızdan yol almam, onlar ister alınsın
isterlerse darılsın,
onu bunu bilmem karışmam, kim ne derse desinler
ben alınıp satılmam, onlar ister alınsın,
isterlerse satılsın
onu bunu bilmem anlamam, kim ne derse desinler
işte meydan işte can,
onlar ister savaşsın, isterlerse barışsın

No comments: