Wednesday, May 16, 2007

fasa fiso

su benden daha güçlü, ateş ve rüzgar da.
benim gücüm içimde. beynimde. inancımda. rastlantısallıkta.
bir ilişkiden ne istediğimi sordu yeni tanıştığım biri. ya da beş yıl sonra kendimi nerede gördüğümü? tabi ki iki soruya da hiçbir yanıt vermedim. yanıtlar söze dökülemeyecek kadar kalbimin derinliklerinde. hissediyorum ama anlatmıyorum. çünkü o yeni tanıştığım biri. ayrıca ne gerek var ki... beni yoruyor hep fazlasını talep edenler ve en ince ayrıntısına kadar tanımaya, tanımlamaya, tanımlanmaya çalışanlar.
midem bulanıyor. bir durgunluk söz konusu. daha çok uyku. biliyorum bu bir çeşit kaçış gibi görünüyor. ama herhangi bir rahatsızlık söz konusu değil. varolan çok sıradan sadece fark ettiklerim yaşam uyandırıyor bende. hissettiklerim. gerisi ayrıntı, fasa fiso...

No comments: