Friday, January 26, 2007

bugün yalnız bir gün...

dünün uğursuzluğu :( önce sevınilevıncı ile hoş olmayan bir diyalog yaşadım. sonra elime çay döküldü. halbuki ben dün akşam egemen'i göreceğim için çok mutluydum. gerçi yine güzel bir akşam geçirdik ama ne bileyim işte... kendisi bizi pek bir güldürdü. espri anlayışı belçika'da ilginç bir noktaya evrimleşmiş. bize "dark side of the men" ve "crazy side of the women" teorilerinden bahsetti. ikinciyi ben adlandırdım şimdi onun dün gece anlattıklarından. "nar" da, "pano" da sakindi. böylece bol bol laklak yapabildik.
yaaa millet blogger'a girdiğinizde size google hesabınızla girin diyecek. (tabi giren olursa benden başka :) username ve password etkisiz eleman anlayacağınız. bak severim ben bu "etkisiz eleman" olayını. neyse anlayan anladı.
hadi selametle...

No comments: