Thursday, January 18, 2007

evet ve hayır

güzel bir hafta. hızlı başladı, sağlam gidiyor. hala ortalarda o cin sırıtışla dolaşıyorum kimselere görünmeden. salıdan beri bu ifade benliğime iyice yerleşti. ajans biraz karışık. hem işler bakımından (ajans içi ve dışı) hem de bu haftasonu taşınıyoruz. her ne kadar ajans içi bir sirkülasyon olacaksa da yine de ortalık karışmış durumda. üst kat hem iyi hem kötü. gerçi tedbil-i mekanda ferahlık vardır sözüne çok inanırım ve yaşamımdaki mekan değişiklikleri hep güzellikle sonuçlanmıştır ama yine de tereddütlerim var. her yeni başlangıçta olduğu gibi. dün bir focus gruba katıldım. bu defa ben izliyordum insanları. (bir önceki deneyimimde ben izleniyordum aslında orada izleyen yoktu bir çeşit fikir edinme de denebilir. smirnoff'un yılbaşı market paketleri nasıl olsundu? soru. e bir şeyler anlattım ki bana bir şişe smirnoff verdiler) ama şunu farkettim. kadınlar akşamın o saatinde bile full performans konuşabiliyorlar :)

No comments: