Saturday, January 06, 2007

size (ingilizce okuyunuz)

herkesin anlatacakları var ama dinleyen az. bir karar meleğim (karar vermeme yardımcı olan anlamında) var, hayatımdan çıkması gereken ama sabitlendi gitmiyor. ben bunları kimseye anlatmadım... aynalar var sır'ı çıkmış. kimsenin göremediği. herkesin içinden geçtiği. seni saran ama kendini bilemediğin. aktığın. kayıp gittiğin. hissetmenin yarısı ne ki? az ya da çok. boşver gitsin; de nereye gider... algıda seçicilikten nefret ediyorum. istemediğin zamanlarda yaşamı zorlaştırıyor. gün aysın üzerinize, aysın ki siz de görün gördüklerimi.
insanlara hayal kırıklığı yaşatmayı seviyorum. gereksiz ayrıntılarla muhatab olmayı ise sevmiyorum. başkaları için önemli olmasa da önemliymiş gibi davranılan ve bana yansıtılan. ama ben bir karadeliğim önemsizleri yutan.

* yazının içindeki şarkılar, o şarkıları farkedenlerin olsun. farkedenlerin içinde yaşamını -mış gibi yaşayanlar varsa (kendilerini bilirler nasıl olsa), onlar şarkıları boşuna dinlemesin.

sizi seviyorum...

açık açık yazmaya cesaretim yoktu. bu kadar oldu.

No comments: