Thursday, January 04, 2007

eveeet

işte geri döndüm. yaşam tıpkı eski hollywood filmlerindeki şarkılara benziyor bu aralar. çok parlak değildi bu kısa gezi. en güzel tarafı "cihan ve ömer'i uzun bir aradan sonra tekrar görmekti ve emre ile bir arada" diyebilirim. kerem ile tanışmak da iyi geldi. kerem, emre ile ömer'in kardeşleri. çok kısa sürdü dedim ya bu gezi, pek çok şeyi yapamadım, yapabileceğim. bu sabah geldim ve şu anda yapmak istediğim tek şey, eve gitmek, duşa girmek ve deliksiz bir uyku uyumak. iyi ki yaşam böyle bir şey :)

bu arada yazamadım bloguma, maillerimden uzak kaldım, buralarda internet yok diyordum izmir'deyken. şöyle bir baktım da takip ettiklerime, herkes bu tatili tembellik yaparak geçirmiş. içim rahatladı anlayacağınız :)

söz; uykumu alayım, daha güzel yazacağım.

No comments: