Monday, October 02, 2006

haftasonu

sakindi, çok dinlendim, çok uyudum. uyandım, kitap okudum, uyuyakaldım. uyandım, yemek yedim, uyuyakaldım. uyandım, film izledim, uyuyakaldım. cumartesi akşamı, güzel bir yemek yedim ajanstan sinan ile ve bol bol sohbet ettik. sonra da çakırkeyif oldum kızlarla. okulun servisinde halimi görmeliydiniz. kendi kendine konuşan küçük çocuklar gibiydim onunla ile bella'nın arasında :) bu arada tavanarası ve pano mevsimi açılmış, onu farkettim. kırmızı şarap iyi geldi. içtim lıkır lıkır. pazara gelince güzel bir yürüyüş yaptık ve alışverişimizi tamamladık. hava tıpkı izmirde bir sonbahar gününde olduğu gibiydi. ılık, parçalı bulutlu, parlak, berrak ve esintili :) ben de rüzgarı hissettiğim zamanlardaki gibiydim yani çocuklar gibi şendim. hopladım, zıpladım, mızmızlandım, şarkı söyledim, çiçek kopardım, şımardım... yaptım da yaptım... özel ve güzel bir de yemek hazırladık dün gece, patlayasıya yedik... oda arkadaşım şehir dışına kaçtı, 2-3 gün oda bana kaldı. bir de sıradan bir romantik komedi bulduk tv'de... oooh değmeyin keyfime

No comments: