Friday, September 29, 2006

i'm juli.in july.temmuzda / güzel keyfiniz nasıl isterse...

sabah ajansa geldim ve güne "i'm juli"nin son sahnesinin film müziğini dinleyerek başladım. süper enerjik bir müzik. parça bir şekilde laptop'a girmiş ama parça ile ilgili hiçbir bilgim yok (kim söyler? şarkının adı nedir?.. şöyle küçük bir araştırma yaptım ama çok tatmin edici bir bilgiye ulaşamadım, parça mp3 olmadığı için buraya da ekleyemedim) şimdi izlemeyen varsa diye ben son sahneden de bahsedemeyeceğim parçanın geçtiği. e o zaman ben bu yazıyı niye yazdım? şunun için yazdım, "i'm juli" izleyesim geldi. film analizi dersi için her sahnesini defalarca izlemiştim ama birden bu haftasonu izlemek için vakit ayırmaya karar verdim. efendim ben filmdeki çok sevdiğim oyuncuların adlarını da burada zikretmeden geçmek istemiyorum. hepimizin pek bir sevip beğendiği: isa rolündeki mehmet kurtuluş, luna rolündeki branka katic, juli rolündeki christiane paul ve tabi ki club doyen'deki birol ünel. diğer oyuncular da çok başarılı ancak benim için bu 4 oyuncunun yerleri bir ayrı.

daniel için hamburg limanı'nda melek tarafından söylenen şarkı: (noktalı satırı hatırlayamadım)

güneşim ayım sana ışık olsun
sıcak ruhum yolun açık olsun
okşarım tenini rüzgarlarımla
...
ah o gözlerin arasın beni izlesin peşime düşsün
ah o dudakların öpsün gelsin bulsun ve yaksın beni

düşündüm de bu post'a vedamı, luna'nın filme veda sahnesi ile bitirmek çok güzel olacak.

son olarak 27 eylül çarşamba tarihli ve "liste deyince..." başlıklı post'un sonunda size sarılmıştım ya, şimdi şu linki -freehugs- açın ve aklınıza bugüne kadar gerçekleştirdiğimiz tüm sarılmalarımızı getirin.

No comments: