Thursday, November 09, 2006

bela iş başında...

kim mi bela? ben tabiki :) ilginç bir gün olur mu bilmem ama eğlenceli bir sabah olduğu kesin.
1.işe geç kaldım çünkü sabah sabah dans krizim tuttu.
2.göz makyajım aktı çünkü güneş gözlüğümü evde unutmuşum.
3.çok güldüm çünkü (bunu demekten kendimi alıkoyamıyorum ama) dangalağın biri otobüste arkamda oturuyordu.
zaten otobüste kendimi zor tuttum gülmemek için (arkamda oturan arkadaşın telefon konuşmaları yüzünden) iner inmez de kendi kendime gülmeye başladım.
7/24'ın çalışanına günaydın deme gafletinde bulundum yanından geçtim ve bir paldırtı duydum. geri dönüp baktığımda mobil pos makinasının ruloları yola savrulmuş ve tüm trafik durmuştu.
sokaktaki güvenlik görevlilerinin yanından da muzır-neşriyat gülümsememle geçince onlar da benden kıllandılar.
son olarak ajansa gelen merdivenlerden koşarak indim, (çoğu zaman olduğu gibi)
duramadığım için ilk merdivenlerden sonra gelen 2. demir merdivenlerden az daha aşağı yuvarlanıyordum.
bela mı bela, son ana kadar :)

No comments: