Tuesday, November 21, 2006

"duman"landım ben yine...

bu adamlar niye askere gidiyorlar şimdi durup dururken? ne yalan söyleyeyim korkuyorum başlarına bir şey gelecek diye. gerçi hoş dışarıda gelme olasılığı daha yüksek de... ne diyordum? hııı korkumun kaynağı: rock dünyasında iyi müzik yapanların genç yaşta gitmeleri. bugün duman dinleye dinleye bir hal oldum burada. zaten bugünü gözden de çıkardım. bence ajansa geldiğim andan itibaren kayıp bir gün. adamlar varolan arabesk yanımı tetikliyorlar ki zaten severim, bilirsiniz. boş bir gününüzde açın ekşi sözlüğü, girin "duman" diye; 19 sayfa, 471 entry döküyor bugün itibariyle. okuyun birkaç baba entry, bakın nasıl gaza geliyorsunuz. belki de ben geliyorumdur gaza. öyle yaaa... bugün için favorim: "rüyanda görsen inanma" haaa sahi, sabah tam çok güzel bir rüyanın içindeydim ama ne yazık ki saat çaldı.
tekrar düşündüm de şarkının son 1 dakika 40 saniyesi ayrı bir güzel yaaa... çevirip çevirip son 1.40'ı dinliyorum :)

No comments: