Saturday, November 25, 2006

sıfır dikkat...

belki de insan vazgeçmemeli...
umut mu acı veriyor insana umutsuzluk mu bilemedim.

bir şey daha: geçenlerde farkettim bella 28 eylül tarihine "tıramvaaay" postunu (fotosunu desem daha doğru olacak) eklemiş.
belki farkedilmez (gerçi kendisi az biraz hayvan kadardı ama olsun) işlevsiz podcasti yokettim.
sonraaa artık tüm linklere, üzerlerine tıklayarak ulaşabilirsiniz.
e zaten youtube olayını da farketmişsinizdir. eğer ki blogun sayfasında çalışmazsa üzerine tıkladığınızda yeni bir web tab'inde youtube'un o sayfasını direkt açıyor. hani yani paylaşım olsun diye yapıyorum bunları.
aslında regina spektor-fidelity'yi koymam daha uygun düşerdi görsellik anlamında, çünkü çok güzel bir klip ama geri dönüp yerleştirmek istemedim. yani niye açıklama gereği duyuyorum bilmiyorum. belki sadece paylaşmak içindir hani yani...

No comments: