Wednesday, November 29, 2006

bu aralar...

"eyes wide shut" filminin müziklerine takıldım. filmden sonra (yani yıllar önce, yani ben daha çocukken) kasedini almışım. siz hesap edin artık ne kadar çocuk olduğumu, daha kasetler piyasadaymış. müzikleri jocelyn pook ve dominic harlan'a ait. bir ara denk getirir de müzikleri bulursam eklerim bloga. özellikle;
"waltz 2 from jazz suite"
"baby did a bad bad thing"
"when i fall in love"
"i got it bad (and that ain't good)"
"if i had you"
"strangers in the night"
"blame it on my mouth"

ve üzerine gelişen bir msn konuşması:
04.12.2006
Yağmur:
hazırlıktaydık demet
just wicked:
yaaa
Yağmur:
eyes wide shut
Yağmur:
evet
Yağmur:
yeni başlamıştık
just wicked:
yaaa
Yağmur:
hatırlıyorum
just wicked:
ben nedense daha küçükmüşüm gibi hatırladım
Yağmur:
sen bana da bir kaç şarkısını çekmiştin kasete
just wicked:
:)
Yağmur:
ve sen yeni almıştım
just wicked:
vaaaay be
Yağmur:
walkmande dinliyodun
just wicked:
:)
Yağmur:
yaaaa
Yağmur:
:)
Yağmur:
neyse ben kaldığım yerden devam edeyim okumaya
Yağmur:
:)

sonuç olarak; 1999 yılındaymışız. az gibi ama 7 yıl eder. 7 kocaman ve dolu geçen yıl :)

No comments: