Wednesday, November 29, 2006

unutun gitsin...

neyi mi? bir önceki post'u. o düne aitti. bir de bugüne bakın. şehirde soğuk kuzey rüzgarları esiyor. ve her yere, deyim yerindeyse kaos hakim. polisler kafayı yemiş bir halde el kol hareketleri yapıyorlar. sivil olmayan ne kadar araç varsa gürültü çıkarıyor. neymiş efendim papa gelmiş. hoş gelmiş kendisi de; zaten kendi düzensizliğinden bir düzen oluşturmuş istanbul trafiğini p.ç etmiş. açıkçası soğukta beklemek hoşuma gitmedi. yürüseydim sorun olmazdı ya da otobüsün içinde bekleseydim. zaten trafik benim istikametimde gayet açıktı. sadece gayrettepe-zincirlikuyu arası durdu biraz. bana tam bir senfoni gibi geldi o noktada trafik. araçlar müzik aletlerine, hareketleri ile oluşturdukları akışkanlık (durağan da olsa) müziğe benziyordu. otobüste ise taze ekmek kokusu mevcuttu.

No comments: