Wednesday, March 07, 2007

beklemede "idi"

sırlar var. aslında hepsi gözümüzün önünde ve sadece fark edilmeyi bekliyorlar. inandığım şu; herkesin kendi keşfedeceği tek bir sır var ve keşfedilen sırrın da sadece kendine özgü bir özelliği. bu durum aynı olayın, durumun veya artık her neyse; her kimse tarafından farklı algılanışı ile ilgili.
peki sanırım karıştırdım. baştan alıyorum:
çevrede pek çok bilinmeyen sır var yaşama dair. yaşamımın sonuna kadar ben bunlardan sadece birini fark edeceğim ve o benim sırrım olacak. başkasının değil. kimisi deli gibi bu sırrı arayacak yaşamı boyunca, kimisinin ise hiç ummadığı bir anda karşısına çıkacak sır dediğimiz şu garip bilinç hali. belki de hepimiz aynı şeyi bulacağız ama farklı şeyleri bulduğumuzu sanacağız.
sonuç olarak; belki de hiç bir halt yok bulacağımız.
ne demişler (aslında bilmiyorum nasıl denildiğini); görmesini bilene ve bilumum alternatifleri... duymasını, yaşamasını, söylemesini... vs...vs... bilene işte.
sır sır deyip durdum ya, çok basit şeylerden bahsediyorum aslında. mesela tencerede yağın içinde kızaran şehriyelerin birbirine yakınlaşması gibi. yaniii...
fotoğraf için selj'e teşekkürler...

No comments: