Monday, March 26, 2007

benim: bana ait

bu görsel lulu'dan. ne yapıp edip beni şaşırtacak görseller buluyor. sophiegriotto'ya buradan ulaşabilirsiniz.

günlük burç yorumuma gelince; işte bu komik blogtan. hep beni gülümsetiyor. "zıp zıp" dediğine göre kesin beni tanıyor :)

koç burcu

fazlaca aktif olacağınız, zıp zıp zıplayacağınız bir gündesiniz, hayret. çarpım tablosunda çalışmalar yapacaksınız ama, diğer günlerdeki gibi olmayacak. ne olacağını biz de bilemeyiz tabi, ama çok eğlenecekseniz. diğer sayılarla oyunlar oynamayı ihmal etmeyeceksiniz. komik olacaksınız, yüzünüzdeki salak gülümsemeyi kaybetmeyeceksiniz.

evet o salak beniiim :)

bir de benim için link'teki şarkıyı dinlesenizeee...

başlığa tezat, odeo'ya inat; toplama post oldu bu yavvv...

2 comments:

Nötr said...

Seni okuyorum ve gözlerim doluyor :( seni cok kendim gibi hissettim söylemeden geçemedim...

mikla said...

ama yaaaaa... üzüldüm tabi gözlerinin dolmasına fakat yine de ben çok severim gözlerin dolmasını. hele bir de mutluluk ve burukluk bir aradaysa süper yoğun hissederim (işte o noktada amelie ağlayışı oluyor :) galiba insan kendine benzeyenleri buluyor her anlamda.